Hχητικές Ταξιαρχίες

Hχητικές Ταξιαρχίες
''You can daydream with music.... it takes you away and creates a new world''

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Bono: «Αποφεύγω να ακούω τον εαυτό μου γιατι με ενοχλεί η φωνή μου»

Ο frontman των U2, Bono, παραδέχθηκε πως δεν αντέχει πολλές φορές τον ήχο της φωνής του, θεωρώντας ότι ακούγεται «σαν κοριτσάκι».




Η εφημερίδα The Daily Express ισχυρίζεται πως ο τραγουδιστής, που εμφανίστηκε στην εκπομπή "The Ellen DeGeneres Show" την Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου, είπε στην παρουσιάστρια πως δεν ήταν ποτέ ικανοποιημένος από τις φωνητικές του ικανότητες και ότι αποφεύγει -όσο μπορεί- να ακούει τραγούδια των U2.

«Όντως προσπαθώ να το αποφεύγω (να ακούω τον εαυτό μου)», είπε. «Αν ακούσω κάποιο τραγούδι μας στο ραδιόφωνο, συνήθως το κλείνω. Όχι γιατί δε μου αρέσουν ή δεν πιστεύω σε αυτά. Βασικά η φωνή μου με ενοχλεί. Πάντα πιστεύω ότι θα μπορούσα να τα έχω τραγουδήσει καλύτερα».

Και συνέχισε: «Είμαι ένας περήφανος Ιρλανδός και ειδικά σε μερικά τραγούδια των '80s νομίζω ότι ακούγομαι σαν κορίτσι». 



ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ BONO! ΕΜΕΙΣ ΔΕ ΘΑ ΚΟΥΡΑΣΤΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΜΕ ΟΠΟΤΕ ΜΗ ΜΑΣΑΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου