Hχητικές Ταξιαρχίες

Hχητικές Ταξιαρχίες
''You can daydream with music.... it takes you away and creates a new world''

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

COREY TAYLOR (Slipknot): Το 2012 θα είναι μία χρονιά που θα δυναμώσει τους Slipknot

Ο Corey Taylor (Slipknot, Stone Sour), έδωσα πρόσφατα συνέντευξη στο Loudwire. Διαβάστε μερικά αποσπάσματα παρακάτω.


Loudwire: Είσαι γενικά προσγειωμένος τύπος. Αυτό μπορεί να προκαλεί έκπληξη στους οπαδούς.
Taylor: Είναι σημαντικό. Αυτοί που σέβομαι λιγότερο, είναι αυτοί που παίρνουν τον εαυτό τους πολύ σοβαρά. Και αυτό δεν γίνεται για την δημιουργικότητα. Το κάνουν για να νιώθουν καλύτερα. Νομίζω ότι είναι λυπηρό το γεγονός ότι υπάρχουν πολύ μεγάλοι καλλιτέχνες που δεν συμπεριφέρονται σωστά. Εγώ ποτέ δε θεώρησα τον εαυτό μου πολύ σοβαρό. Είμαι πολύ σοβαρός σε ότι κάνω, πολύ σοβαρός όσο αφορά την σύνθεση μουσικής αλλά στην τελική είμαι ένας ακόμα τυχερός σπασίκλας που ζει το όνειρο του. Είμαι ο τύπος που ακόμα διαβάζει άπειρα κόμιξ, βλέπει άπειρες ταινίες και θέλει να περνάει καλά.

Loudwire: Υπάρχουν κάποια αρνητικά με αυτή σου τη στάση ειδικά όσο αφορά τον Τύπο;
Taylor: Μάλλον γι’ αυτό πολύ νευριάζουν μαζί μου όταν λέω κάποια πράγματα για διάφορους. Δεν έχω πρόβλημα. Θα περπατάω πάνω στην λεπτή γραμμή του ήρωα και του αντι-ήρωα όσο χρειαστεί αλλά τουλάχιστον είμαι ειλικρινής. Τουλάχιστον λέω την γνώμη μου αντί να κρύβομαι πίσω από ένα πληκτρολόγιο και μία οθόνη με ένα ψευδώνυμο που δεν ξέρει κανένας. Γίνομαι στόχος, αλλά μπορώ να ζήσω και έτσι.

Loudwire: Τι βλέπεις να γίνεται το 2012 με τους Slipknot;
Taylor: Νομίζω ότι το 2012 θα είναι μία χρονιά που θα μας δυναμώσει. Ο θάνατος του Paul είναι ακόμα πολύ φρέσκος για εμάς ακόμα και ας έχει περάσει ήδη τόσος καιρός. Είναι κάτι που με καταρρακώνει κάθε μέρα. Ξέρω ότι αν προσπαθήσουμε να πιέσουμε τα πράγματα και να βγάλουμε έναν δίσκο που δεν θα τον αισθανόμαστε καλά, οι οπαδοί μας θα το καταλάβουν. Οι οπαδοί ξέρουν ότι δεν αισθανόμαστε ακόμα καλά για να βγάλουμε νέο δίσκο. Γι’ αυτό είπα ότι δεν είμαι ακόμα έτοιμος. Και ξέρω ότι υπάρχουν άτομα στο συγκρότημα που ίσως να μη θέλουν να το πουν αλλά ξέρω ότι αισθάνονται το ίδιο γιατί μου το έχουν πει. Ακόμα δεν έχει φτάσει ο καιρός. Όταν έρθει, όλοι ξέρουν ότι ο δίσκος θα είναι για τον Paul. Δεν νομίζω ότι είμαστε έτοιμοι ακόμα για να ανοιχτούμε τόσο. Πρέπει να πάμε βήμα βήμα μέχρι να νιώσουμε πάλι δυνατοί σαν συγκρότημα. Επιπλέον ήταν ένας από τους κύριους συνθέτες. Υπάρχει ένα τεράστιο κενό λόγω της απώλειας του. Και γι’ αυτό δεν νιώθω άνετα. Και αυτό είναι που με κάνει να φαίνομαι ο κακός. Για πολλούς αν πω ότι δεν θα βγάλουμε ακόμα νέο δίσκο είναι σαν να λέω ότι διαλύεται το συγκρότημα. Ποτέ δεν έχω πει κάτι τέτοιο. Είπα απλά ότι θα χρειαστεί χρόνος μέχρι να βγάλουμε νέο δίσκο. Το καλό είναι ότι όσο περισσότερο εμφανιζόμαστε σε συναυλίες και δείχνουμε ότι είμαστε δεμένοι ως συγκρότημα, τα πράγματα ηρεμούν.

Διαβάστε ολόκληρη την συνέντευξη στο Loudwire.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου