Hχητικές Ταξιαρχίες

Hχητικές Ταξιαρχίες
''You can daydream with music.... it takes you away and creates a new world''

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Σύμφωνα με ανάρτηση στην σελίδα του στο Facebook ο frontman των Dillinger Escape Plan, Greg Puciato, ο Max Cavalera (Soulfly, ex-Sepultura, Cavalera Conspiracy) και ο ίδιος, πρόσφατα γράψανε μαζί μερικά τραγούδια για ένα νέο δίσκο.




Πρόσφατα ο Puciato είχε δηλώσει για αυτό το project:

“Νομίζω ότι δεν έχω ακούσει τέτοιο θυμωμένο ήχο από τον Max από την κυκλοφορία του “Chaos A.D.” των Sepultura.”


Σε συνέντευξη του 2011 ο Max Cavalera είχε δηλώσει:
“Ο Greg λατρεύει τους Nailbomb και προσπαθεί να με κάνει να φτιάξουμε κάτι σαν τους Nailbomb. Λέει ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι παρόμοιο, όπου και οι δύο θα τραγουδάμε όπως εγώ και ο Alex (ο Alex Newport των Fudge Funnel και ο Max Cavalera είναι οι δύο τραγουδιστές των Nailbomb). Θα μοιραστούμε τα φωνητικά και νομίζω ότι drummer θα είναι ο drummer των Mars Volta, μαζί μας θα είναι και ο μπασίστας των Converge και ψάχνουμε και έναν κιθαρίστα. Αλλά θα είναι project. Δεν θα είναι ένα συγκρότημα σαν τους Cavalera Conspiracy ή τους Soulfly. Θα γίνει μόνο για έναν δίσκο, κάτι βαρύ. Κάτι που αρέσει σε μένα και στον Greg. Έχω δουλέψει μαζί του στο “Rise Of The Fallen” των Soulfly, και γίναμε καλοί φίλοι και έτσι άρχισε να μου λέει για αυτή την ιδέα όπου δεν μπορούσα να πω όχι. Θεώρησα ότι θα ήταν εξαιρετικό και πραγματικά ανυπομονώ. Θέλω συνέχεια να κάνω μουσική και τώρα έχω αυτό το project.”


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου