Hχητικές Ταξιαρχίες

Hχητικές Ταξιαρχίες
''You can daydream with music.... it takes you away and creates a new world''

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

RONNIE WOOD (Rolling Stones): Ήμουν με τον Jimi Hendrix όταν πέθανε


Σύμφωνα με το Musicrooms.net, ο κιθαρίστας των Rolling Stones, Ronnie Wood, μοιραζόταν ένα διαμέρισμα μαζί με τον Jimi Hendrix στο Λονδίνο και συνέχεια έπρεπε να τον επιβεβαιώνει για τις φωνητικές του ικανότητες.




Μιλώντας στην ραδιοφωνική του εκπομπή Absolute Radio, δήλωσε:

Στον Jimi δεν άρεσε ποτέ η φωνή του. Τον ρωτούσα “πως πήγε σήμερα;” και απαντούσε “η κιθάρα πήγε καλά αλλά φίλε η φωνή μου… δεν μπορώ να τραγουδήσω.” Του είπα “Κοίτα δεν τα πας και άσχημα, μην ανησυχείς.” Πάντα το σκεφτόταν αυτό και του είπα “Κοίτα όλα είναι μέρος της παρενέργειας. Νομίζω ότι ταιριάζει πολύ με τον τρόπο που παίζεις την κιθάρα τόσο εκπληκτικά.”
 
Ο Jimi ήταν πολύ γλυκός, και με πολύ καλούς τρόπους και είναι τιμή μου που μοιράστηκα μαζί του το μικρό μου διαμέρισμα στα τέλη της δεκαετίας του ’60. Ήμουν με τον Jimi την νύχτα που πέθανε στο Ronnie Scott’s. Κατέβαινε τις σκάλες με το χέρι του γύρω από μία κοπέλα και του είπα “Jimi πες καληνύχτα” αλλά δεν γύρισε.
 
Του φώναξα “Jimi! Πες καληνύχτα” και τότε γύρισε πολύ αργά γιατί ήταν μαστουρωμένος, μου έκανε ένα νεύμα και αυτή ήταν η τελευταία του στιγμή σε αυτόν τον κόσμο. Πραγματικά πολύ λυπηρός τρόπος για να φύγεις.”
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου