Hχητικές Ταξιαρχίες

Hχητικές Ταξιαρχίες
''You can daydream with music.... it takes you away and creates a new world''

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Ευχές από την μεταλική κοινότητα στον Tony Iommi

Όπως σας ανακοίνωσα χθες, ο Tony Iommi πάσχει από λέμφωμα ευτυχώς σε αρχικό στάδιο και ήδη μαζί με τους γιατρούς πολεμάει για την καταπολέμηση του. Σύσσωμη η μεταλική κοινότητα έσπευσε να στείλει τις ευχές της. Διαβάστε μερικές από αυτές παρακάτω.


Anthrax:
“Αυτό είναι πραγματικά άσχημο. ΤΑΧΕΙΑ ΑΝΑΡΡΩΣΗ TONY!”

Slash (Velvet Revolver, ex-Guns n’ Roses):
“Τις καλύτερες ευχές μου για πλήρη ανάρρωση.”

Robb Rivera (Nonpoint):
“Και εκεί που χαρούμενος ήμουν έτοιμος να ανακοινώσω ότι τέλειωσα το νέο μου βιβλίο χτες, σήμερα διαβάζω αυτά τα άσχημα νέα για το metal.”

David Draiman (Disturbed):
“Ας στείλουμε ο καθένας τις ευχές μας και τις προσευχές μας στον Tony Iommi για ταχεία ανάρρωση.”

Sebastian Bach (ex-Skid Row):
“Υποκλινόμαστε όλοι στον τεράστιο Tony Iommi & ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ καρκίνε.”

Tommy Clufetos (Ozzy, Alice Cooper):
“Στέλνω όλη μου την θετική ενέργεια στον Tony Iommi για μία ταχεία ανάρρωση… Ένας αληθινός rock θρύλος.”

Randy Blythe (Lamb Of God):
“Επιμένω ότι όσοι από εσάς με ακολουθείτε στο Twitter, θρησκευόμενοι ή όχι, να προσευχηθείτε για τον Tony Iommi. Διεγνώσθη με λέμφωμα. Είναι στα αρχικά του στάδια – οι Sabbath γράφουν νέο δίσκο και συνεχίζουν να το κάνουν. Ο Iommi είναι ο λόγος που υπάρχει το metal. Προσευχηθείτε για αυτόν. Προσευχηθείτε στον Crom, στον Odin, στον εαυτό σας. Δεν έχει σημασία. Απλά στείλτε θετική ενέργεια στον Tony. Αυτά ήταν απαίσια νέα για το metal. Έχω περιοδεύσει με τον Iommi μερικές φορές. Είναι κύριος και είναι ένας ζωντανός θρύλος. Μακάρι μιας και είναι ακόμα στα αρχικά στάδια, να μπορέσουν να το νικήσουν εύκολα. Αλλά ο Iommi δεν είναι νέος οπότε στείλτε θετική ενέργεια. Δεν είναι μυστικό ότι έχω δωρίσει τον χρόνο μου, την ενέργεια μου και αρκετά χρήματα για την έρευνα του καρκίνου. Το έχω ζήσει το θέμα. Ωστόσο δεν υπάρχει τίποτα κακό στο να στείλετε θετική ενέργεια.”

Zakk Wylde (Black Label Society, ex-Ozzy):
“Τις καλύτερες ευχές μας στον Άρχοντα Iommi.”

Glenn Hughes (ex-Deep Purple, ex-Black Sabbath, Black Country Communion):
“Παρακαλώ προσευχηθείτε για τον αδερφό μου Tony Iommi… Προσευχόμαστε για μία πλήρη και ταχεία ανάρρωση από τον καρκίνο… Πολύ αγάπη…”

Angela Gossow (Arch Enemy):
“Είμαι πολύ λυπημένη με τα νέα για την διάγνωση του καρκίνου στον Tony Iommi. ΠΑΛΕΨΕ! Ποτέ δε ξέρεις τι υπάρχει στο μέλλον για σένα. Ζήσε και αγάπα κάθε μέρα.”

Exhorder:
“Ταχεία ανάρρωση Tony.”

Frank Bello (Anthrax):
“Ταχεία ανάρρωση Tony.”

Richie Faulkner (Judas Priest):
“Οι σκέψεις μου πάνε στον Tony Iommi και του εύχομαι πλήρη και ταχεία ανάρρωση.”

Gus G. (Ozzy, Firewind):
“Είμαι σοκαρισμένος με τα νέα για τον Tony Iommi. Ταχεία ανάρρωση Iron Man! Ο μεγαλύτερος οπαδός σου.”

Michael Amott (Arch Enemy, Carcass):
“Εύχομαι ταχεία ανάρρωση για τον ήρωα μου Tony Iommi.”



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου