Hχητικές Ταξιαρχίες

Hχητικές Ταξιαρχίες
''You can daydream with music.... it takes you away and creates a new world''

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

VELVET REVOLVER: Διαβάστε το λόγο για τον οποίο κάνουν το reunion

Όπως σας έχουμε γράψει, οι Velvet Revolver και ο πρώην τραγουδιστής τους Scott Weiland, θα επανενωθούν για μία και μόνο συναυλία για το “Love you Madly: A Concert for John O’Brien” που θα γίνει στις 12 Ιανουαρίου στο House Of Blues στο Hollywood.



Σύμφωνα με το RollingStone.com ο λόγος γι’ αυτό το reunion είναι ο εξής:

Υπεύθυνος γι’ αυτό το reunion είναι ο Dave Kushner (κιθάρα – Velvet Revolver). Ο Kushner έφερε ξανά όλα τα μέλη μαζί για να τιμήσει τον καλύτερο του φίλο, τον μουσικό John O’Brien, ο οποίος βρέθηκε νεκρός σε δωμάτιο ξενοδοχείου στο Chicago σε ηλικία 45 ετών τον περασμένο Αύγουστο. Ο ίδιος δήλωσε:
“Έμαθα ότι απεβίωσε στις 20 Αυγούστου. Δεν το περίμενε κανένας. Την επόμενη μέρα ήμουν σοκαρισμένος και η γυναίκα μου, μου είπε: “Πρέπει να κάνεις μία συναυλία προς τιμήν του για να βοηθήσεις την γυναίκα του και πρέπει να επανενώσεις τους Velvet Revolver.” Έτσι ξεκίνησε.”

Έτσι προσέγγισε όλα τα μέλη του συγκροτήματος:
 
Είχαμε κάνει ένα παραπλήσιο show με το όνομα Road Recovery, εγώ ο Slash, o Duff και ο Matt στη Νέα Υόρκη και τότε ήταν που τους ρώτησα αν συμφωνούσαν με την ιδέα μου. Μόλις συμφώνησαν μίλησα και με τον Scott ο οποίος συμφώνησε και αυτός.

Διαβάστε περισσότερα στο RollingStone.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου