Hχητικές Ταξιαρχίες

Hχητικές Ταξιαρχίες
''You can daydream with music.... it takes you away and creates a new world''

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Σύννεφα στο reunion των Black Sabbath

Σε περιπέτειες βάζει το reunion ο ντράμερ των Black Sabbath, Bill Ward με αμφιλεγόμενες δηλώσεις του. Ο drummer του συγκροτήματος απειλεί να αποχωρήσει από το reunion, καθώς δήλωσε πλήρως απογοητευμένος από το συμβόλαιο που αφορά στο νέο άλμπουμ και την περιοδεία των Black Sabbath, η οποία θα περάσει και από την Ελλάδα.



Συνοπτικά ο Bill Ward επισημαίνει ότι:
 
" Δεν μπορώ να συνεχίσω εάν δεν δω το συμβόλαιο  το οποίο θα αντανακλά  σεβασμό προς το πρόσωπο μου ως αρχικό μέλος του συγκροτήματος διότι νιώθω παραγκωνισμένος.
Οι προθέσεις μου δεν οδηγούνται από απληστία και εκβιασμούς για να πάρω πολλά χρήματα".
 
 
Και προσθέτει σε άλλο σημείο:
 
"Η θέση μου αυτή τη στιγμή είναι άσχημη και μοναχική γιατί μπορεί αφετέρου να επιθυμώ να παίξω στο νέο δίσκο αφετέρου όμως πρέπει να αντισταθώ και να μην υπογράψω διότι τότε χάνω τα δικαιώματα μου, την αξιοπρέπεια μου και τον σεβασμό μου ως rock μουσικός. Μεγάλωσα σε μία metal μπάντα και παλαιότερα αντιπροσωπεύομε κάτι, παίζαμε με καρδιάς και ειλικρίνεια.
Σας λέω την αλήθεια. Είμαι έτοιμος να συνεχίσω εάν μου δώσουν ένα συμβόλαιο που μπορώ να υπογράψω. Δεν θέλω να απογοητεύσω κανέναν, ειδικά τους Black Sabbath και όλους τους οπαδούς τους.
Μετά όμως και την τελευταία περιοδεία, ορκίστηκα να μην υπογράψω κανένα παράλογο συμβόλαιο". 


Δεν έχει ξεκινήσει με τους καλύτερους οιωνούς το reunion των Black Sabbath, καθώς μετά το σημαντικό πρόβλημα υγείας του Tony Iommi, έρχεται να προστεθεί και το θέμα που προέκυψε με τον Bill Ward.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου