Hχητικές Ταξιαρχίες

Hχητικές Ταξιαρχίες
''You can daydream with music.... it takes you away and creates a new world''

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Εκλεψαν τςι κιθάρες του Reb Beach (Whitesnake)

Ο κιθαρίστας Reb Beach (WHITESNAKE, WINGER) δημοσίευσε την παρακάτω ανακοίνωση:


«Έχω τρομερά νέα. Δύο από τις υπέροχες Suhr κιθάρες μου έχουν κλαπεί. Η πρώτη μου Suhr μοντέρνα με καπιτοναρισμένη επίστρωση (σειρά #8370) και η Suhr με την διπλή βαφή και το καθρεπτιζόμενο κάλυμμα (σειρά #2653). Είναι πράσινη ή μοβ, εξαρτάται από ποια γωνία την κοιτάς. Είμαι πολύ ταραγμένος. Εκλάπησαν από το γκαράζ μου στο Pittsburgh, όσο εγώ ήμουν σε περιοδείες τον περασμένο χρόνο. Αν κάποιος έχει κάποια ίχνη για οποιαδήποτε από αυτές τις κιθάρες, παρακαλώ να επικοινωνήσει μαζί μου στο www.rebbeach.com ή στο Facebook.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου