Hχητικές Ταξιαρχίες

Hχητικές Ταξιαρχίες
''You can daydream with music.... it takes you away and creates a new world''

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Shawn “Clown” Crahan (Slipknot): Είμαστε η μεγαλύτερη μπάντα στον πλανήτη

Η ιστοσελίδα TheAge.com.au, μίλησε με τον Shawn “Clown” Crahan των Slipknot. Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε μερικά αποσπάσματα:
 

Όταν ρωτήθηκε για τις ζωντανές εμφανίσεις των Slipknot, απάντησε:
 
Τα δίνουμε όλα. Είμαστε η μεγαλύτερη μπάντα στον πλανήτη για μένα. Πάντα γελάω όταν άλλα συγκροτήματα λένε: “ξέρεις, χωρίς τις μάσκες δεν είναι τίποτα.” Εντάξει, προσπαθήστε να παίξετε ένα κομμάτι μας, προσπαθήστε να παίξετε τα κρουστά μου, προσπαθήστε να παίξετε τα κιθαριστικά μου μέρη. Προσθέστε τις μάσκες, όλα τα υπόλοιπα και αρχίστε να  τρέχετε πάνω κάτω σαν να είστε σε αγώνα rugby. Τότε ίσως σας ακούσω. Διαφορετικά, γιατί δεν βγάζετε το μπλουζάκι σας, λέγοντας πόσο ζεσταθήκατε και ότι πρέπει να ηρεμήσετε λίγο. Ποτέ δεν χρειάστηκε να προσποιηθούμε τι είμαστε – ότι είμαστε είναι πολύ έντονο.
 
Στην συνέχεια τον ρώτησαν για το πώς η δύναμη των ανθρώπων γύρω και μέσα από το συγκρότημα τους έδεσε ακόμα περισσότερο μετά τον θάνατο του μπασίστα Paul Gray το 2010.
 
Δεν είμαστε συγκρότημα, είμαστε μία κουλτούρα και το μόνο που μπορούμε να γίνουμε είναι μεγαλύτερη κουλτούρα. Όταν περιοδεύουμε, το μόνο που θέλω είναι να τους δω όλους (τα υπόλοιπα μέλη)… είμαστε κάτι το ιδιαίτερο, είμαστε μία ολότητα. Μη με παρεξηγήσετε, όταν επιστρέφω σπίτι μετά από μία περιοδεία δεν θέλω να βλέπω κανένα τους. Δεν θέλω να παινεύομαι αλλά έχω διπλή προσωπικότητα. Έχω yin και yang, και είμαι πολύ περήφανος που μπορώ να δουλεύω και να συντηρώ την οικογένεια μου. Παντρεύτηκα τρία χρόνια πριν αρχίσω το συγκρότημα. Είχα ήδη δύο παιδιά και όταν ήμασταν κοντά να υπογράψουμε το πρώτο μας συμβόλαιο ως συγκρότημα, η γυναίκα μου έμεινε έγκυος στο τρίτο μας παιδί. Θυμάμαι τα υπόλοιπα μέλη να λένε “Γαμώτο ο Clown θα αποκτήσει ακόμα ένα παιδί. Δεν θα μείνει στο συγκρότημα”. Δεν με καταλάβαιναν. Ήμουν ο μεγαλύτερος με τρία παιδιά και αυτόματα θα έφευγα από το συγκρότημα. Αλλά αυτό ήταν όλα όσα ήθελα να κάνω και γίνεται συνεχώς μεγαλύτερο.
 
Διαβάστε ολόκληρη την συνέντευξη στο TheAge.com.au.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου