Hχητικές Ταξιαρχίες

Hχητικές Ταξιαρχίες
''You can daydream with music.... it takes you away and creates a new world''

Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Lars Ulrich: ''Δεν θυμάμαι να ζήτησα από τον Hulk Hogan να μπει στους Metallica''

Ο drummer των Metallica, Lars Ulrich, δήλωσε πως δεν θυμάται να ζήτησε ποτέ από τον να ζήτησε ποτέ από τον παλαιστή Hulk Hogan να μπει στους Metallica ως μπασίστας τους.


Τον Ιανουάριο ο Hogan είχε δηλώσει:

Ήμουν session μουσικός πριν γίνω παλαιστής. Έπαιζα μπάσο. Ήμουν πολύ καλός φίλος με τον Lars Ulrich και μου ζήτησε να παίξω μπάσο με τους Metallica, στις αρχές ακόμα, αλλά δεν δούλεψε.

Ο Ulrich που βρέθηκε στην εκπομπή The Howard Stern Show”, όταν ρωτήθηκε για το θέμα, απάντησε:

Ξέρετε κάτι; Έχω φωτογραφική μνήμη για σχεδόν οτιδήποτε έχω κάνει. Όταν βγήκε στην επιφάνεια αυτό το θέμα δύο η τρείς μήνες πριν, έξυνα το κεφάλι μου. Δεν γνωρίζω τον Hulk Hogan, δεν τον ξέρω αρκετά καλά… Δεν είμαι μεγάλος οπαδός της πάλης. Ίσως μου συστήθηκε με το κανονικό του όνομα που δεν το ξέρουν πολλοί. Νομίζω ότι λέγεται Dave Smith ή κάπως έτσι. Μπορεί να κάναμε κάτι αλλά να χρησιμοποιούσε αυτό το όνομα. Αλλά σίγουρα δεν θυμάμαι να έκανα κάτι με οτιδήποτε έχει τις λέξεις Hulk Hogan.
        
        

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου